Fabrica de la Douai
va putea construi caroseriile a cinci vehicule pe o singura linie de
productie.
Noile versiuni ale hatchback-urilor
Laguna si Megane, precum si MPV-ul Espace, vor fi construite la
Douai.
Fabrica modernizata va fi capabila sa
produca o gama larga de autovehicule din categoria Executive si va fi
mai flexibila, pentru a permite adaptarea productiei la cererea
pietei, noteaza Mediafax.
[url=https://www.dailybusiness.ro/stiri-auto/veniturile-renault-s-au-redus-cu-12-in-primul-trimestru-88843/]Veniturile
grupului Renault[/url], al doilea mare producator auto din Franta, au
scazut in primul trimestru cu 12%, la 8,27 miliarde euro, dupa ce
cresterea livrarilor in afara Europei nu a putut compensa
intensificarea declinului pietei europene, aflata in al saselea an de
contractie.
Carlos Tavares, directorul operational
al grupului auto francez, a declarat recent ca
[url=https://www.dailybusiness.ro/stiri-auto/renault-fabricile-din-romania-si-maroc-devin-competitive-in-privinta-costurilor-de-productie-89560/]fabricile
Renault din Romania si Maroc[/url] devin competitive in privinta
costurilor de productie, iar Turcia s-ar putea sa nu mai fie o
referinta pentru costuri reduse.