Compania intentioneaza sa isi consolideze divizia de media in toate regiunile din lume, in afara de America de Nord, intr-o singura agentie.
Batalia pentru contul pan-european Renault-Nissan in valoare de 475 milioane de lire sterline (circa 600 mil. euro) s-ar putea da, conform presei internationale, intre agentiile Carat si OMD.
In prezent, Carat gestioneaza contul de media european al Renault, in valoare de 350 milioane de lire(circa 441 mil. euro), iar OMD gestioneaza contul Nissan, in valoare de 125 milioane de lire (circa 157 mil. euro).
Pitch-ul pentru contul pan-european al Renault-Nissan ar putea avea loc in cursul verii si va fi condus de catre Stephen Norman, vice-presedintele de marketing global al Renault, conform unor surse citate de presa internationala.
Join-venture-ul Renault-Nissan a fost format in 1999, cand Nissan a achizitionat 15% din actiunile Renault, iar Renault a cumparat 44,4% din actiunile Nissan.