“Vom vedea. Intre timp, discutam cu sindicatele si le explicam cat de mare este gaura in care ne aflam, vizavi de competitie”, a declarat Carlos Tavares, director de operatiuni al Renault, pentru publicatia germana Automobilwoche.
“Avem o problema clara in Europa de Vest si Franta”, a afirmat Tavares, referindu-se la productivitatea fabricilor de acolo.
Fabricile Nissan din Sunderland (Marea Britanie) si Barcelona (Spania), sunt singurele care merg bine: „Sunt, intr-adevar, de top”, a afirmat oficialul Renault.
Productia pentru Nissan, o posibila salvare
Intre timp, Renault discuta cu cei de la Nissan extinderea colaborarii pe care o au deja. Nissan ar putea astfel sa puna la dispozitia Renault unitati de productie in Europa.
In India, cele doua companii “impart” productia in cadrul fabricii Chennai, a exemplificat Tavares.
“Nu am ajuns inca la capatul puterilor, o mai putem duce asa inca cativa ani”, a mai spus oficialul Renault.
Citeste si AFP: Dacia s-a impus pe piata automobilelor si ajuta Renault sa se mentina in criza.