Renault a investit 372 milioane de euro in proiectele Logan si Sandero – ambele bazate pe platforma B0 – in zona Mercosur (piata comuna a sudului, din care fac parte Brazilia, Argentina, Uruguay, Venezuela, Paraguay, Bolivia, Chile, Columbia, Ecuador si Peru – n.r.).
Din cele 372 milioane de euro, 149 milioane euro au fost cheltuite pentru a adaptarea Logan si dezvoltarea Sandero pentru pietele sud-americane, precum si pentru a adapta motoarele la tehnogia flex-fuel (care permite unui motor sa functioneze pe benzina si etanol – n.r.), se arata intr-un comunicat al producatorului francez Renault.
Derivatul din Sandero produs in Romania va fi destinat pietei europene, precum si zonei Magreb (nordul Africii).
Incepand cu 2009, modelul Sandero va fi fabricat si comercializat si in Africa de Sud, potrivit Renault.
Sandero e un automobil de clasa mica, avand o lungime de 4,02 metri si un spatiu de depozitare de 320 litri in portbagaj. Spre comparatie, Logan berlina are 4,25 metri lungime, iar Logan break (MCV), 4,45 metri.