Aceasta suma se adauga investitiei de circa 1,7 miliarde euro a grupului Renault pentru dezvoltarea modelelor si sistemului industrial de productie al Logan.
De la inceputul programului Logan, in 2004, Renault a investit 1 miliard de euro pentru dezvoltarea modelelor din aceasta gama (Logan, Logan MCV si Logan VAN) si pentru sistemul industrial (exceptand investitiile in capacitati de productie), au declarat oficialii Dacia.
La aceasta investitie se adauga 489 de milioane de euro pentru modernizarea uzinei de la Pitesti si 230 milioane pentru constructia uzinei Avtoframos din Moscova.
Rusia a fost a doua piata ca marime, in ceea ce priveste vanzarile Logan in 2006, dupa Romania, cu 49.323 unitati. vandute. In Rusia, Logan se comercializeaza sub marca Renault.
In 2007, productia si vanzarile modelului Logan vor demara, pana in luna iulie, in Iran, India ai Brazilia. Tot din aceasta primavara, Logan va fi prezent si in Argentina.
In majoritatea tarilor, Dacia se bazeaza pe reteaua Renault deja existenta pentru comercializarea gamei. La sfarsitul anului 2006, 1.100 concesionari din Europa Occidentala asigurau comercializarea modelului Logan in spatii dedicate marcii Dacia.
Logan MCV a vandut in luna ianuarie (prima luna de prezenta pe pietele europene) in Franta, Belgia si Germania circa 12.000 de unitati. Versiunea cu 7 locuri a modelului a reprezentat 40% din vanzari.
Modelul Logan MCV a fost lansat in octombrie 2006 in Romania si Bulgaria, iar in ianuarie 2007 in Europa si anumite tari din Magreb si Orientul Mijlociu. Logan Van a fost lansat in februarie, in Romania si Bulgaria, urmand ca in toamna acestui an sa fie lansat si pe pietele europene.
In 2006, s-au vandut 247.514 autoturisme Logan la nivel global dintre care 184.470 sub marca Dacia si 63.044 sub marca Renault. Logan a vandut de la lansare 415.000 unitati la nivel global.