Modelul Fluence va fi produs la Bursa, Turcia, in fabrica Oyak, in locul Megane Sedan, pe aceeasi linie de fabricatie, scrie Mediafax.
Preturile noului model nu au fost comunicate.
Pentru Fluence Renault a facut investitii in valoare de 110 milioane de euro. Aproape jumatate din suma a fost dedicata realizarii utilajelor pentru furnizor, iar restul a fost investit in uzina.
Pe langa Romania, modelul Fluence va fi lansat, tot in noiembrie, in Turcia si Rusia.
Masina are 4,62 metri lungime, 1,80 metri latime si 1,48 metri inaltime, ampatamentul fiind de 2,7 metri, iar volumul portbagajului de 496 de litri.
Renault Fluence va dispune de aer conditionat in dotarea standard, precum si de ABS cu asistenta la franarea de urgenta (AFU) si 6 airbag-uri.
Motorul de baza pe benzina dezvolta 110 cai putere (CP) dintr-un propulsor de 1,6 litri, iar celalalt motor pe benzina disponibil este de 2 litri si 140 CP. Acest propulsor va putea fi cuplat la o cutie de viteza automata.
Ambele motoare diesel disponibile sunt de 1,5 litri, insa primul dezvolta 85 CP, iar cel de-al doilea 105 CP.
In 2011 Renault va lansa o versiune 100% electrica a modelului Fluence.
A doua generatie a modelului Megane Sedan a fost lansata in Romania in septembrie 2003, si este comercializata in peste 35.000 de unitati pana in prezent. Segmentul din care face parte Megane Sedan (clasa C) detine o cota de piata de aproximativ 30%, jumatate din vanzari fiind reprezentate de berlinele in trei volume (masini sedan).
Renault Fluence este al cincilea model produs de Renault in uzina Oyak, functionala din 1969.