Planul se bazeaza pe un parteneriat cu
Caterham Group, un producator britanic de masini de teren de tipul
track car, care de obicei au rotile din fata expuse si bare de
siguranta in loc de acoperis.
Pentru fanii marcii Alpine, cel mai
important lucru este relansarea brandului.
„Fanii Alpine au asteptat acest
lucru de 20 de ani. Din cei 35 de membri ai clubului meu, cel putin
jumatate vor sa cumpere masina”, a declarat Gerard Bailly,
proprietarul unei braserii in Dole, din estul Frantei, care detine
doua vehicule Alpine si conduce un club pentru acest brand, potrivit Mediafax.
Renault, producatorul vehiculelor fara
pretentii Dacia, se orienteaza catre segmentul superior al pietei,
imitând strategia Volkswagen, care obtine 48% din profitul
operational cu brandul Audi, chiar daca livrarile acestuia reprezinta
numai 14% din total.
Obiectivul Renault este sa creeze o
nisa pe piata automobilelor de lux, care sa dea un avantaj si
modelelor sale de masa.