In primul semestru al anului, Chevrolet a vandut 128.637 de unitati in Europa Centrala si de Est, in crestere cu 61% fata de perioada similara din 2006.
Romania a fost piata cu cresterea cea mai mare, insa vanzarile au avansat substantial si in alte tari din regiune, cum ar fi Bulgaria, care a inregistrat o crestere de 82%, pana la 1.290 de unitati, sau Rusia, cea mai mare piata europeana pentru brand, cu o crestere de 89%, pana la aproximativ 85.000 de automobile. In Ucraina, vanzarile au crescut cu 37%, pana la peste 20.000 de vehicule.
In Romania, vanzarile au crescut cu 122% in primul semestru, pana la 6.115 unitati.
In Europa de Vest, Chevrolet si-a gasit 120.126 de clienti in primul semestru, cu 10,7% mai mult fata de perioada similara a anului trecut, cele mai mari cresteri inregistrandu-se in Elvetia – 40% si in Marea Britanie – 29%.
Italia este cea mai mare piata vest-europeana pentru Chevrolet, cu aproape 24.000 de masini vandute in primul semestru, urmata de Spania, cu peste 15.000 de unitati.
In Romania, tinta de vanzari pentru Chevrolet este de 13.000 de unitati anul acesta.