Reteaua Romcar numara in prezent 30 de centre de distributie si service, urmand ca la finalul anului 2008 sa ajunga la 45 de unitati in toata tara.
Catalin Gavra, directorul general al Romcar, a declarat, joi, ca extinderea retelei vizeaza in principal in acele zone ale tarii in care Romcar e mai putin prezent si va cuprinde orase precum Braila, Piatra Neamt si Suceava, dar sunt vizate si doua noi centre in Bucuresti.
„Obiectivul nostru este acela ca in cel mai scurt timp un posesor de Ford sa nu depaseasca 60 km pana la prima unitate service”, a spus Catalin Gavra, pentru Newsin.
Romcar va continua in acest an sa investeasca in dezvoltarea de noi produse si servicii pentru clientii Ford, in viitor fiind posibila chiar lansarea unor servicii financiare.
Compania se axeaza in prezent pe importul si distributia de autovehicule, precum si pe activitatile de service, intrucat exista o oferta foarte bogata pe piata serviciilor financiare, care poate satisface nevoile actualilor clienti, dar si a celor potentiali.
Romcar estimeaza pentru acest an o cifra de afaceri de 340 milioane de euro, cu 25% mai mare decat valoarea inregistrata in 2007 de 275 milioane de euro.
Pentru acest an, Ford isi propune sa comercializeze in Romania peste 26.000 de unitati, cifra corespunzatoare unei cresteri de circa 20%.