Preturile de vanzare, fara TVA, pentru noul model incep de la 10.725 euro pentru gama Ambiente, 11.350 euro pentru gama Trend, 13520 euro pentru gama Ghia si de la 13.270 euro pentru gama Titanim. Compania nu a precizat tinta de vanzari pentru noul model.
Noua generatie Ford Focus ofera o gama de sisteme de propulsie pe benzina si motorina, proiectate sa realizeze emisii de CO2 mai reduse si economie de carburant.
Toate motoarele pe benzina Duratec au valori standard ale capacitatilor cilindrice ce variaza de la 1,4 la 2,5 litri, respectiv de la 80 CP (59 kW) la 145 CP (107 kW). Motoarele Ford Duratorq TDCi pe motorina sunt disponibile in variantele 1,6, 1,8 si 2,0 litri, ce asigura puteri de 110 cai putere, 115 CP si respectiv 136 CP. Iubitorii de performanta pot opta si pentru motorul de 2,5 litri, disponibil doar pe modelul Focus ST.
„Cel mai bine vandut model Ford in Europa are deja o noua infatisare, care ii va consolida cu siguranta acest statut. Ne asteptam la performante ridicate pe piata romaneasca, avand in vedere ca se numara printre cele mai solicitate modele din gama Ford”, a declarat Catalin Gavra, director general Romcar.
In cei 10 ani de la lansarea initiala a modelului Focus, in 1998, au fost produse in Europa aproximativ 5 milioane de vehicule.
Ford Focus este singura masina din lume care a primit premiul „Masina Anului” atat in Europa, cat si in America de Nord si a castigat peste 80 de premii doar in Europa. In Romania, Focus are mai mult de 20.000 de posesori.
Noul Focus va fi disponibil in toate cele patru variante de caroserie: trei, patru, cinci usi si break, Ambiente, Trend, Ghia si Titanium.
La nivelul premium de echipare, modelul va fi comercializat in variantele Ghia si Titanium. Vehiculele pot fi personalizate prin pachete de dotari optionale (Comfort, Style, Business si Sport) ce vizeaza necesitatile specifice ale fiecarui client.