Seat este sponsorul oficial al turneului „Oral Fixation” 2007 al cantaratei iar campania va incepe in a doua jumatate a lunii ianuarie si va fi vizibila in toate tarile europene pana la finalul turneului in martie.
Astfel, brandul Seat va fi legat de brandul Shakira printr-un logo dinamic bazat de iconul S al marcii Seat.
In afara de cateva reclame vizuale, cel mai notabil moment al campaniei va fi un sport TV cu Shakira ce include o melodie speciala compusa de Shakira pentru Seat, declara oficiali ai Porsche Romania, dealer autorizat Seat.
Campania va fi difuzata prin media (TV, cinema, radio, print, poster, billboard). La jumatatea lunii decembrie a fost lansat si un site ce contine informatii despre turneul Shakirei si despre ofertele Seat.
Pe langa campania de imagine ce anunta cooperarea, va exista si o versiune speciala pentru dealeri: ofertele de vanzare vor fi comunicate in acelasi ton si stil si va include un ghid creativ pentru a garanta o campanie integrata la nivel european, au declarat oficialii Porsche Romania.
SEAT si Shakira vor dezvolta aspectele creative impreuna cu agentiile SEAT: Atletico International si Grey.