Complexul integrat de servicii al AutoCalabria are o suprafata construita de 3.600 metri patrati, inclusiv parcari, dintr-un teren total de 7.600 mp, relateaza NewsIn.
Suprafata showroom-ului este de 514 mp, la care se adauga circa 1.050 mp pentru spatii de servicii, cum ar fi activitati standard de service, stand directie, stand frana-suspensie si stand vulcanizare.
Noul complex face parte dintr-un amplu proiect al AutoItalia Group, ce vizeaza, pe langa cresterea numarului de concesiuni, aspectul calitativ si de imagine al intregii retele.
Este vorba despre un nou concept de design si functionalitate ce ofera clientului avantajul de a dispune de servicii de vanzare, consiliere tehnica si financiara, service si servicii conexe specifice domeniului auto, in acelasi perimetru.
In perioada 2004-2006, investitiile din reteaua AutoItalia Group s-au ridicat la peste 10 milioane de euro, iar pentru 2007, valoarea totala a investitiilor va fi de aproape 15 milioane de euro.
AutoItalia, importatorul marcilor Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Maserati si Ssangyong, a vandut 9.804 masini in primele 8 luni ale anului, in crestere cu 64,5% fata de intervalul corespunzator din anul 2006, cand a comercializat 5.961 masini.
In 2007, AutoItalia Group estimeaza vanzari de circa 15.000 de unitati, fata de cele 10.452 de unitati comercializate in 2006.