Osamu Masuko a precizat ca productia acestor automobile se va face in apropierea pietelor pe care va fi si comercializat.
Ideea acestui automobil este de a se incadra in segmentul mini pe piata nipona, in timp ce in strainatate sa se pozitioneze in clasa subcompactelor. Conform legislatiei din Japonia, capacitatea motoarelor cu care sunt dotate masinile mini este de maxim 600 cc. De asemenea, dimensiunile automobilului sunt restrictionate la circa 3,7 metri maxim in lungime si aproximativ 1,6 metri latime.
Pentru automobilele low-cost destinate exportului, motorul va avea probabil capacitatea de 1.000 cc si va fi produs de o companie straina.
Masinile mini sunt foarte populare in Japonia, datorita scutirilor de taxe, a preturilor mici si mai ales datorita unui consum redus de combustibil. De aceea, acest tip de automobile ocupa o treime din totalul masinilor vandute.
Mitsubishi Motors ar putea fi interesata sa investeasca in Romania, sustin autoritatile romane. Astfel, la inceputul lunii martie, in cadrul unei intalniri cu o delegatie a companiei, premierul Tariceanu a invitat producatorul japonez de automobile sa analizeze posibilitatea de a deschide o unitate de productie in Romania.