Porsche Romania a vandut anul trecut 43.541 de automobile, cu 34% mai mult decat in 2005, cand a comercializat 32.450 de unitati.
Cea mai vanduta marca a grupului a fost Skoda, cu vanzari de 20.541 masini, cu 39% peste cele 14.806 comercializate in 2005.
La Volkswagen, vanzarile de autoturisme au totalizat 14.392 de unitati anul trecut, cu 29% peste cele 11.198 de masini vandute in 2005.
La marca germana Audi, vanzarile au crescut cu 33%, de la 1.300 de masini in 2005, la 1.727 anul trecut, iar la Seat vanzarile au ajuns la 3.864 de unitati, cu 32% peste cifrele din 2005.
Singura marca la care vanzarile au scazut a fost Porsche care si-a gasit 87 de clienti, cu unul mai putin decat anul trecut.
Cele mai vandute modele din cadrul grupului au fost cele doua generatii Skoda Octavia, cu peste 11.000 de unitati cumulat si Volkswagen Polo cu aproape 5.000 de unitati.
Porsche Romania estima la inceputul anului 2006 vanzari de 37-38.000 de vehicule, insa pe fondul cresterii peste asteptari a ridicat tinta la 40.000 si apoi la 43.000 de automobile.
Porsche Romania prognoza ca va incheia anul 2006 cu o cifra de afaceri de 650 milioane euro, iar reteaua de distributie este compusa din patru dealeri proprii si alti 80 de parteneri in provincie.
Pentru acest an, importatorul estimeaza o crestere a vanzarilor sale cu peste 10%. Porsche Romania detine in prezent aproximativ 30% din piata masinilor noi de import.