Marcii Skoda i-au fost alocate 1.200 locuri, pentru Volkswagen au fost alocate 485, pentru Seat 195, Volkswagen Vehicule Comerciale beneficiaza de 17 locuri si Audi de 10.
Marcii Skoda i-au fost alocate si anul trecut cele mai multe locuri si anume 1.273, in timp ce pentru Volkswagen au fost repartizate 338. Per total, anul trecut, compania a vandut peste 1.700 de masini in program.
Desi Porsche Romania se asteapta ca cele mai multe comenzi sa fie pentru marcile de volum Skoda si Volkswagen, se estimeaza ca si in acest an vor exista clienti pentru masinile din segmentul premium.
„In 2006, am avut clienti pentru modelele Audi A3 si Audi A4, dispusi sa plateasca peste 35.000 de euro pentru o masina al carei avans a fost reprezentat de masina veche pe care au casat-o. De aceea, in acest an estimam ca se vor vinde 10 unitati”, a spus directorul Audi, George Sanduleac.
„Ca o tendinta generala, se pare ca, anul acesta, clientii opteaza pentru masini putin mai scumpe decat in anii anteriori, cu mai multe dotari”, a spus brand-managerul Skoda, Vlad Rusu.
Comitetul Director al Administratiei Fondului de Mediu (AFM) a analizat dosarele depuse de producatori si i-a avizat, la jumatatea lui aprilie, pe cei care indeplineau conditiile, distribuind cele 16.500 de locuri intre 56 de companii acceptate in program.
Porsche Romania a primit acelasi numar de locuri ca Dacia, Daewoo, Opel si Chevrolet in programul de innoire a parcului auto demarat de Administratia Fondului pentru Mediu (AFM). Porsche Romania a primit, anul acesta, cu aproape 10% mai multe locuri in program decat in 2006.