Ambele unitati de productie sunt subsidiare ale fabricii principale, Mlada Boleslav.
Pana acum, viitorul uzinei Vrchlabi era incert, in conditiile in care Skoda vroia sa externalizeze productia pentru a reduce costurile. Unitatea de productie Kvasiny va produce in viitor un SUV de mici dimensiuni, modelul Yeti.
Ca urmare a modernizarii unitatii de la Vrchlabi s-ar putea mari numarul de angajati, pana la 3.000 in 2010, in conditiile in care productia ar creste de de la 400 masini pe zi in prezent la 1.000 de masini pe zi.
Alte cateva sute de muncitori ar putea fi angajati la uzina Kvasiny, iar productia ar urma sa atinga 200.000 de masini
O alta decizie a companiei se refera la inceperea productiei Skoda Octavia si la fabrica Volkswagen de la Bratislava, deoarece uzina Mlada Boleslav nu poate face fata cererii de automobile.
„Fabrica de la Bratislava poate produce mai mult si are dotarile necesare pentru ca productia modelului Octavia sa inceapa acolo. Productia in uzina Volkswagen ar putea incepe chiar anul viitor, in functie de cat de mare va fi cererea pentru model”, a spus Evzen Krauskopf, purtatorul de cuvant al Skoda Auto.
Oficialul Skoda a adaugat ca producatorul ceh va construi peste 600.000 de masini anul acesta, iar in 2008 va produce 800.000 de masini.
Producatorul ceh de automobile Skoda intentioneaza sa ajunga la o productie anuala de un milion de masini in 2010, cu cinci ani mai devreme decat estimarile initiale ale companiei, a declarat in septembrie, Martin Jahn, membru al consiliului de administratie al companiei, citat de Prague Daily Monitor.
Skoda Auto a vandut in 2006 pe plan mondial 550.000 de masini, cea mai mare valoare anuala din istoria companiei, iar numarul angajatilor a crescut cu 2%, pana la peste 23.000.
Romania a fost anul trecut a saptea piata ca vanzari pentru companie, cu un total de peste 20.000 de unitati.