„In lumea auto esti iresponsabil daca crezi, asa, ca vei trai intr-o fericire continua. Scopul nostru este intreg globul pamantesc, mai putin Statele Unite, din motive strategice. N-avem ce cauta acolo (…) Deci, scopul nostru este intregul glob cu cateva exceptii gerografice, cum ar fi prin Orientul Mijlociu”, a raspuns Stroe intrebat daca piata vest-europeana va continua sa fie principala tinta de vanzari pentru urmatorii ani, potrivit Mediafax.
Stroe crede ca nici Australia nu ar putea fi o destinatie de export, din cauze logistice, intrucat transportul este prea scump.
Potrivit lui Stroe, cu Sandero si Duster brandul Dacia a aratat ca depaseste sfera Logan si ca reprezinta o solutie rationala, similara Ikea.
Oficialul a reiterat ca Dacia va scoate in fiecare an cate unu-doua modele noi.
Vicepresedintele Dacia a mai aratat ca producatorul a avut o pana in prezent trei strategii de marketing, in functie de piata careia i s-a adresat.
In Romania Dacia a punctat ca este marca nationala, de traditie, dar bine bazata pe Renault.
In tarile emergente din nordul Africii sau din CSI, Dacia a avut o abordare mai conformista, generala, mai aproape de cea a unor marci ca Opel sau Ford.
Stroe a aratat ca pe piata „saturata” din Europa de Vest, Dacia a ales o abordare oarecum revolutionara, de genul „sfideaza obisnuintele, indrazneste” dublata de „fara rabat la calitate”.
Automobile Dacia a produs in primele zece luni ale anului 283.034 de automobile, dintre care aproximativ 250.000 de unitati au fost livrate la export, cu 23% mai mult fata de anul trecut. Principalele piete de export aconstructorului de la Mioveni sunt Franta, Germania si Italia.