De asemenea, analiza arata ca majoritatea celor care ajung la service solicita revizii (42%), inspectia tehnica perioadica (35%) si schimbari de consumabile (23,5%). Doar 21% dintre respondenti au mers la service pentru reparatia vehiculului.
Dintre conducatorii care duc masina la centrele specializate, aproape 60% prefera service-urile independente, iar restul cauta reparatori agreati de producatorul masinii.
De asemenea, 46% dintre respondenti au declarat ca nu au avut probleme cu autoturismul in ultimile 12 luni, restul raportand defectiuni mecanice (25,5%), nereguli legate de instalatia electrica (13%) si alte probleme.
Din studiul celor doua firme reiese si ca posesorii auto sunt mai multumiti de serviciile personalului centrelor de reparatii si calitate, mai putin de pret si operativitate. BMW, Mercedes, Audi, Skoda, Fiat si Volkswagen conduc in topul satisfactiei referitoare la calitatea lucrarii service-ului. Fiat, BMW, Audi, Skoda, Opel si Mercedes conduc clasamentul satisfactiei dupa pret.
Analiza mai arata ca circa 40% dintre masini au fost produse in perioada 1990-2000, 35% intre 2000 si 2005, 20% dupa 2005 si 5% inainte de anul 1990.
Studiul a fost realizat in perioada ianuarie-octombrie 2010 pe un esantion de 13.751 de soferi, prin sondare efectuata online.