Cu această operațiune, Suez va prelua 20% din capitalul The Future Is Neutral, în timp ce Renault Group va menține 80% din acțiuni. Aportul de capital din partea ambilor acționari se va ridica la 140 milioane de euro, sumă destinată dezvoltării activităților companiei. Totuși, preluarea de acțiuni de către Suez și aportul de capital sunt condiționate de obținerea autorizațiilor necesare din partea autorităților de reglementare, potrivit economedia.ro.
În cadrul colaborării anterioare, Renault și Suez au lucrat împreună pentru reciclarea deșeurilor metalice și recuperarea vehiculelor scoase din uz. Acum, prin intermediul The Future Is Neutral, cele două companii își propun să construiască un sistem circular în industria auto, cunoscut sub denumirea de „car-to-car”. Scopul principal este de a sprijini actorii din domeniul auto în eforturile lor de a reduce impactul asupra resurselor naturale, anticipând în același timp reglementările viitoare. Aceasta va permite companiilor să își îmbunătățească oferta de materiale reciclate și piese din economia circulară, promovând astfel sustenabilitatea în sectorul automotive.
Te-ar mai putea interesa și: Audi, Volkswagen, Renault sau Mercedes, scoase la vânzare de ANAF. Îți iei mașină bună la sub 200 de euro
foto: Renault
Renault Group oferă:
Suez oferă:
Luca de Meo, CEO al Renault Group, a menționat importanța colaborării cu Suez în cadrul The Future Is NEUTRAL, afirmând că această decizie demonstrează relevanța modelului de afaceri adoptat. Această investiție comună va accelera obiectivul de a crea o platformă deschisă de economie circulară pentru sectorul auto.
„Decizia SUEZ de a face echipă cu noi în The Future Is NEUTRAL este o dovadă în plus a relevanței acestui model de afaceri pe care l-am pus în practică. Investiția noastră comună ne va permite să accelerăm spre atingerea obiectivului nostru: oferirea unei platforme deschise de economie circulară care să răspundă nevoilor întregului sector auto. Facem acest lucru prin consolidarea activităților existente și prin noi soluții de reciclare în circuit închis, de la automobil la automobil”, a declarat Luca de Meo, CEO Renault Group.
Sabrina Soussan, Președinte și CEO al Suez, a adăugat că prin această investiție, compania își întărește rolul de sprijin pentru industria auto în tranziția ecologică, evidențiind provocarea asigurării aprovizionării cu materii prime secundare.
„Prin investiția în The Future Is Neutral, alături de Renault Group, Suez își întărește capacitatea de a sprijini jucătorii din industria auto în tranziția lor ecologică. Asigurarea aprovizionării cu materii prime secundare este o provocare cheie pentru sectorul auto în următorii ani. Expertiza noastră în reciclarea și valorificarea deșeurilor va face posibilă sprijinirea transformării sectorului și reducerea dependenței acestuia de materiile prime noi”, a declarat Sabrina Soussan, Președinte și CEO al Suez.
Jean-Philippe Bahuaud, Director General al The Future Is Neutral, a menționat că intrarea Suez în capitalul companiei reprezintă un pas important pentru extinderea activităților în întreaga industrie auto. El a mai spus că multe dintre activitățile din lanțul valoric al economiei circulare auto sunt deja operaționale și profitabile, iar compania lucrează la integrarea reciclării bateriilor în circuit închis.
„Intrarea Suez în capitalul The Future Is Neutral marchează un pas decisiv în proiectul nostru de deschidere către întreaga industrie auto. Datorită sprijinului celor doi acționari ai noștri, ne confirmăm planul de creștere pentru a ne extinde, pentru a ne consolida și pentru a elabora soluții și mai competitive.
Multe dintre activitățile noastre care compun lanțul valoric al economiei circulare auto sunt deja operaționale și profitabile. Lucrăm pentru a integra în curând reciclarea bateriilor în circuit închis și pentru a duce totul la scară industrială, cu scopul de a sprijini industria europeană de automobile în transformarea ei către economia circulară”, a declarat Jean-Philippe Bahuaud, Director General al The Future Is Neutral.
Te-ar mai putea interesa și: Prețul unui Renault 5 electric în România. S-a dat startul comenzilor!