Luandu-se in calcul si scrisorile primite de la cititorii publicatiei, au fost contorizate defectiunile depistate in intervalul ultimilor opt ani. Rezultatele au fost stabilite pe baza numarului de defectiuni inregistrate si a numarului de automobile aflate in circulatie incepand din 2003.
Clasata pe locul cinci in 2009 si devenita lider al clasamentului in 2011, Suzuki culege laurii dedicarii pentru imbunatatirea continua a calitatii. Noile modele Swift si Kizashi, care vor fi disponibile din martie, ilustreaza intocmai respectarea acestei promisiuni.
Satisfacerea clientilor ramane o prioritate pentru marca Suzuki si cei 220 de distribuitori ai sai.
Pentru toate modelele din gama este oferita garantie standard de 3 ani sau 100.000 km (fiind luata in considerare primul termen intrunit), 12 ani garantie anticoroziune pentru caroserie si asistenta 24 de ore din 24, 7 zile din 7.
„Calitatea produselor a fost dintotdeauna o prioritate pentru Suzuki. Aceasta a avut drept rezultat recunostinta pe care o primim din partea posesorilor de automobile Suzuki, ceea ce este cu atat mai apreciabil cu cat clientii francezi cer standarde foarte inalte!”, a subliniat Jean-Luc de la Ruffie, director comercial al Suzuki Franta.
„Acesta este rezultatul concret al monitorizarii continue pe care o efectuam si a muncii pe care o depunem in fiecare stadiu de viata la masinilor pe care le producem, incepand cu designul si terminand cu detaliile folosirii cotidiene a masinilor. Toate acestea reprezinta materializarea eforturilor facute de distribuitorii nostri in ani si ani de zile pentru satisfacerea clientilor”, a adaugat Luc Malnoury, director tehnic al departamentului After Sales.