In perioada octombrie-decembrie 2010, producatorul a inregistrat un profit de 142 milioane de dolari.
In acelasi timp, vanzarile au crescut cu 22% pana la 6,2 miliarde de dolari.
„Imaginea de ansamblu este promitatoare pentru Tata Motors. Exista o cererea foarte mare pentru masinile de lux si competitorii precum BMW si Mercedes Benz nu pot produce suficient pentru a satisface cererea de pe piata”, a declarat Juergen Maier, din cadrul Raiffeisen Capital Management.
De asemenea, Jaguar anticipeaza o crestere de 10% a vanzarilor in 2011si intentioneaza sa deschida 10 noi reprezentante in China, dupa ce anul trecut vanzarile au crescut aici cu 50%. Astfel, Jaguar vrea sa atinga un numar de 50 de reprezentante in regiune, potrivit sursei mentionate.
In India, vanzarile de camioane si autobuze ale Tata au crescut cu 22% pana la 113,622 de unitati, in timp ce vanzarile de automobile au urcat cu 5% pana 64.501 de unitati.