In prezent, DaimlerChrysler comercializeaza in Romania un singur model Dodge, automobilul de clasa medie denumit Caliber si lansat in vara anului trecut, cand marca americana a intrat oficial pe piata romaneasca, relateaza NewsIn.
Importatorul primeste deja comenzi si va aduce in luna mai alte doua modele in showroom-uri: berlina Avenger si masina de teren Nitro. Pentru aceste doua noi modele, tinta de vanzari pentru 2007 este de 300 de unitati, iar pentru Caliber, modelul lansat in 2006, obiectivul de vanzari este de 180 de unitati.
Masina de teren Dodge Nitro va fi disponibila in doua variante, cu preturi de 27.900, respectiv 31.900 euro. Nitro va concura cu modele precum Hyundai Santa Fe, Kia Sorento, Chevrolet Captiva si Ssangyong Kyron.
Oferta pentru marca Avenger include doua modele comercializate la preturi cuprinse intre 23.549 si 27.714 euro. Pe piata, berlina americana va concura cu modele precum Ford Mondeo, Peugeot 407 sau Volkswagen Passat.
Dodge intrat pe piata locala in ultimele patru luni ale anului trecut si a a vandut, in acel interval, 54 de vehicule, un rezultat considerat multumitor de reprezentantii DaimlerChrysler Romania pentru o marca noua.
Tinta Chyrsler Group, din care fac parte marcile Chrysler, Jeep si Dodge, este sa-si dubleze cota de piata in Europa Occidentala, de la 0,7% in 2005 si 1,4% in 2009.
Importatorul marcilor concernului pe piata romaneasca era, pana la 1 ianuarie, compania AutoRom din grupul Tiriac Holdings. AutoRom s-a desfiintat la inceputul anului, iar activitatile de import, marketing si vanzari pentru marcile Mercedes – Benz, Smart, Chrysler, Jeep, Dodge si Mitsubishi Fuso au fost preluate de DaimlerChrysler Automotive Romania – companie mixta la care concernul DaimlerChrysler AG detine 51%, iar restul apartine grupului Tiriac Holdings.