Aceasta estimare s-a facut pe fondul prognozelor care indica o crestere de peste 30% a vanzarilor, pana la 8.000 de unitati, conform NewsIn.
Reprezentantii Toyota Romania au declarat ca isi bazeaza prognoza optimista pe trei factori: modele noi lansate, extinderea retelei de dealeri si un program de imbunatatire a serviciilor oferite clientilor.
Modelele pe care mizeaza Toyota Romania pentru cresterea volumului de vanzari sunt Yaris, cu o tinta de vanzari de aproape 2.000 de unitati, noul Corolla sedan, care a intrat pe piata in ianuarie si pentru care se asteapta vanzari de 1.500 de unitati, si Auris, model pentru care obiectivul de vanzari este de 1.200 de unitati in 2007 si 2.000 de unitati anul viitor.
In primele patru luni ale acestui an, romanii au cumparat 2.743 de masini Toyota, in crestere cu 88% fata de cele aproape 1.500 vandute in perioada similara a anului trecut. Marca nipona are in prezent 3% din piata masinilor noi. Toyota isi comercializeaza masinile in tara prin 15 parteneri cu 23 showroom-uri.