Aceasta scadere a fost cauzata, printre altele, de reducerea planificata cu 75.000 a numarului de masini destinate flotelor pentru inchirieri.
In 2005, GM a vandut 9,17 milioane de masini.
„In 2006, am asistat la o crestere cu 18% a vanzarilor in Asia si zona Pacificului si cu 17% in America Latina, Africa si Orientul Mijlociu. De asemenea am obtinut rezultate bune in Europa, unde pentru prima data am vandut peste 2 milioane de masini intr-un an”, a declarat John Middlebrook, vice presedintele GM.
Vanzarile la nivel global ale celui mai important brand al GM, Chevrolet, au fost de 4,3 milioane unitati in 2006. In 2005 vanzarile aceleeasi marci au fost de 4,37 milioane de unitati.
Chevrolet s-a vandut bine pe pietele din America Latina, Africa si Asia, vanzarile marcii pe aceste piete fiind cu 19% mai mari decat in 2005.
Vanzarile de SUV-uri au crescut cu 34% in 2006, datorita Hummer, care a vandut 82.000 de unitati, comparativ cu 61.000 in 2005.
Marca Saab a vandut 133.000 de vehicule in 2006 la nivel global. Anul trecut Saab a atins cel mai mare volum al vanzarilor in Europa, depasind 90.000 de vehicule vandute.
Brand-ul Cadillac a vandut, anul trecut, cu 22% mai multe unitati in Europa.
In Romania, General Motors a vandut anul trecut in total aproape 20.000 de masini Opel si Chevrolet, iar estimarea pentru 2007 este de 22.000 de unitati, conform NewsIn.
General Motors are in portofoliu marcile: Buick, Cadillac, Chevrolet, GMC, GM Daewoo, Holden , Hummer, Opel, Pontiac, Saab, Saturn si Vauxhall (denumirea marcii Opel in Marea Britanie).
General Motors ar putea fi depasit in cursul acestui an de catre Toyota in topul celor mai mari producatori de automobile din lume.