Cifra reprezinta cel mai bun rezultat trimestrial din istoria grupului, care comercializeaza marcile BMW, Mini si Rolls-Royce.
Vanzarile marcii BMW au crescut cu 20,8% in aceeasi perioada pana la 321.175 unitati.
Desi reprezinta o mica parte din afacerile grupului, marca Rolls-Royce a vandut 723 de unitati in primele trei luni ale anului, fata de doar 261 in primul trimestru din 2010.
Audi, marca detinuta de Wolkswagen, a raportat la randul sau in urma cu cateva zile cele mai bune rezultate trimestriale din istoria sa.
Producatorul a vandut 312.600 vehicule in in primele trei luni ale anului, cu 18,4% mai multe decat in perioada similara din 2010.
Vanzarile Mercedes-Benz au crescut in aceeasi perioada cu 12,7%, la 280.500 de unitati.
Toti cei trei mari producatori de automobile de lux previzioneaza rezultate record la nivelul anului 2011.
Expertii pun rezultatele deosebit de bune ale producatorilor de masini de lux pe fondul cresterii cererii pe pietele emergente, mai ales pe cea din China.