Cea mai mare crestere, in procente, a inregistrat-o gama Mini, unde vanzarile s-au dublat in 2007 fata de 2006, la 195 de automobile. Automobile Bavaria a vandut, tot in anul trecut, 600 de automobile second-hand si 62 de motociclete.
„Motivele pentru care ne mentinem vanzarile pe primul loc in topul segmentului includ investitiile constante in extinderea retelei de dealeri. Aveam previzionata o crestere de 20% la automobilele BMW, dar am depasit 60%”, a declarat Michael Schmidt, presedintele retelei Automobile Bavaria.
Vanzarile MHS Truck&Bus, partenerul Automobile Bavaria pentru marcile MAN si Neoplan, au crescut de la 841 de unitati in anul 2006 la 1.271 de autocamioane livrate anul trecut. Totodata, in 2007, compania a vandut 51 de autocare si autobuze, completate de 153 de unitati second-hand, fata de 120 de unitati livrate in 2006.
Automobile Bavaria a anuntat, pe de alta parte, ca va inaugura in februarie un nou complex auto, in cartierul Militari din Capitala, dupa o investitie de patru milioane de euro.
Investitie de 4 milioane de euro
Automobile Bavaria a anuntat ca va inaugura in februarie un nou complex auto in cartierul Militari din Capitala, dupa o investitie de 4 milioane de euro.
Automobile Bavaria Group include 13 din cele 14 locatii de reprezentare BMW in Romania, ca si un dealership langa Munchen. Compania a devenit dealer al BMW dupa ce grupul german si-a deschis propria reprezentanta in Romania, la 1 iulie 2007.