Astfel, marca Dacia a reprezentat in
primele sase luni ale anului 16,2% din vanzarile Renault.
Vanzarile de autoturisme Dacia au
crescut in perioada analizata cu 16,2%, la 200.100 unitati, in timp
ce livrarile de vehicule comerciale usoare au avansat cu 21%, la
11.300 modele.
In ceea ce priveste modelele Dacia,
vanzarile noii variante a Sandero au crecut pe toate pietele, printre
care Belgia (99%), Spania (61%), Turcia (35%), Franta (32%) si Italia
(32%).
Totodata, modelul Duster a inregistrat
la nivelul grupului, fiind comercializat sub marcile Renault si
Dacia, vanzari de 188.868 unitati, in urcare cu 50%, cu un succes
semnificativ in India, unde Renault a devenit cea mai mare marca
europeana, informeaza Mediafax.
Dacia, cel mai mare exportator din
Romania, livreaza pe plan extern peste 90% din productia de masini,
expediind in strainatate din 2005 pana in prezent peste 2 milioane de
autovehicule prin Centrul Logistic din Mioveni.