Pe grupe de automobile, cea mai mare crestere, de 71,1%, a fost inregistrata de vanzarile vehiculelor comerciale usoare (LCV). In primele patru luni ale anului in curs, compania a produs 5.101 unitati din aceasta categorie.
Vanzarile masinilor personale (PC) au inregistrat de asemenea o crestere, de 29,2%, ajungand la 78.816 unitati in 2008.
Dacia, in topul marcilor Renault
Dacia a inregistrat in primele 4 luni ale acestui an cea mai mare crestere a vanzarilor din cadrul grupului Renault, de 31,1%, fata de cresterea vanzarilor Renault (5,4%) , in timp ce vanzarile Renault Samsung Motors au inregistrat o scadere de 5,1%.
In ceea ce priveste volumul vanzarilor in luna aprilie, Dacia a inregistrat din nou cea mai mare crestere in cadrul grupului, comparativ cu aceeasi luna a anului trecut. Marca romaneasca a urcat cu 17,1%, pana la 21.393 unitati comercializate (LCV si PC). In acelasi timp, Renault a a obtinut o crestere a vanzarilor de 7,5%, iar Renault Samsung Motors, de 6,6%.
Dacia si-a consolidat pozitia si la nivelul Europei, inregistrand o crestere a vanzarilor de 34,3% in luna aprilie a acestui an.
Vanzarile pe primele 4 luni din 2008 ale grupului Renault pe piata autohtona au ajuns la 36.546 unitati, in crestere cu 34,6% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Cota de piata ocupata de grup in luna aprilie a continuat sa fie cea mai mare (34%). La determinarea acestor cifre, in Romania au fost luate in calcul numai vanzarile Dacia si Renault, Renault Samsung Motors fiind prezent numai in Koreea de Sud.
In aceeasi perioada (luna aprilie 2008), vanzarile totale ale grupului Renault in Europa (toate cele trei brand-uri Dacia, Renault si Renault Samsung Motors) au crescut cu 8,3%, ajungand la 228.146 unitati, in timp ce vanzarile grupului in afara Europei au crescut cu 18,5%. Astfel, in regiunea Americii, grupul Renault a inregistrat o crestere cu 20,3% a vanzarilor, datorata in parte si vanzarilor modelului Sandero in Brazilia si Argentina (11.700 unitati).
In regiunea Euromed, pe o piata ce a crescut cu 27%, grupul Renault a inregistrat vanzari mai mari cu 8% in luna aprilie a acestui an, fata de luna similara a anului trecut. De asemenea, vanzarile grupului Renault au crescut, cu 30,5% in regiunea Asia-Africa.