In primele patru luni ale anului s-au vandut 4.910 masini Daewoo, cu 17% sub cele 5.946 comercializate in perioada similara din 2006, relateaza NewsIn.
„E irelevanta comparatia cu perioada similara a anului trecut, deoarece piata fluctueaza, iar noi suntem in crestere (…) E posibil ca unii clienti sa stea in expectativa pentru a vedea cine va deveni proprietarul uzinei”, a spus directorul de comunicare al Daewoo Craiova, Valeriu Garlea.
„E posibil sa se fi creat un soc in piata anul trecut cand au plecat coreenii de la Craiova, insa acum s-a vazut ca plecarea lor nu a avut efecte negative”, a adaugat Garlea.
In aprilie, Daewoo a vandut 1.643 de masini, cu 25% mai putin decat in aprilie 2006. Totusi vanzarile din aprilie sunt cele mai mari inregistrate de producator anul acesta, fiind cu 10% mai mari decat cele din martie 2007.
Garlea a precizat ca in programul „Rabla” Daewoo a acordat aproape toate notele de acceptare pentru cele 1.907 de locuri primite si a inceput sa livreze masini celor care au depus documentatia si au dus la radiat automobilul mai vechi de 12 ani.
Daewoo Craiova a vandut, anul trecut, in tara, peste 23.000 de masini, cu 13% peste rezultatele din 2005 cand vanzarile au depasit cu putin 20.500 de unitati. In primul trimestru, Daewoo, cu o cota de 4,7%, ocupa locul sapte in topul marcilor, in functie de vanzari.
In toamna anului trecut, statul roman a redevenit proprietarul uzinei de la Craiova, iar in acest an se va incheia procesul de privatizare. Cele trei companii care au depus oferte neangajante pentru a cumpara uzina sunt: Ford, General Motors si JSC Russian Machines din Rusia.