Dintre toate cele 3 branduri comercializate de grupul Renault, Dacia a fost singurul care a inregistrat o evolutie pozitiva. Brandul Renault a raportat in august o scadere de 8,5% a vanzarilor, fata de aceeasi luna a anului trecut, in timp ce Renault Samsung Motors si-a redus vanzarile cu 5,5% in aceeasi perioada.
Vanzarile grupului Renault in Europa (-8,4%) s-au redus mai putin decat scaderea pietei auto din august, avand in vedere ca aceasta a inregistrat o contractie de 15,9% in august, fata de aceeasi luna a anului anterior. Cota de piata a producatorului auto s-a majorat cu 0,7 puncte procentuale si ajuns la 9% din piata.
In Europa, vanzarile Dacia din luna august au inregistrat o majorare de 18,1%. Gama Dacia include 3 modele: Logan sedan, Logan MCV si Sandero.
Pe piata din America de Sud, Logan si Sandero si-au consolidat pozitia, ambele modele avand vanzari in Argentina si Brazilia de peste 58.000 unitati in perioada ianuarie-august.
In Romania, desi piata a inregistrat o evolutie negativa de -8,1%, grupul Renault si-a mentinut o cota de piata de 30,8%. Vanzarile grupului au scazut cu 7,8% pe piata din Romania.
Avand in vedere vanzarile inregistrate, Romania este a 7-a piata de desfacere a producatorului auto Renault, cu un volum de unitati comercializate care a totalizat 78.038 unitati in perioada ianuarie-august.