Grupul a precizat ca se asteapta sa inregistreze progrese in Europa in a doua jumatate a anului, pe fondul cererii pentru o versiune a modelului Peugeot 207, lansata recent, si a modelului Citroen C4 Picasso, precum si a versiunii de dimensiuni mai mari a modelului Grand C4 Picasso, relateaza presa internationala.
Vanzarile vor creste si pe fondul lansarii modelelor Peugeot 4007, Citroen C-Crosser 4×4 si Peugeot 308, precum si de versiunea station wagon a Peugeot 207.
Din numarul de automobile vandute in prima jumatate a anului, 764.000 au fost sub marca Citroen iar un milion au fost sub brandul Peugeot.
In Europa Occidentala, vanzarile PSA au scazut pana la 1.234.000 automobile, insa inmatricularile au cunoscut o crestere de 0,9%, pana la 1.277.000 unitati.
Cota de piata a grupului in Europa a crescut pana la 14,2%, fata de cota de piata de 14% inregistrata in prima jumatate a anului 2006 si 13,7% in a doua jumatate a anului 2006.
Christian Streiff, noul director executiv al PSA, intentioneaza sa diminueze costurile si sa lanseze 41 modele noi pana in 2010. El a declarat in mai ca doreste sa recastige cota de piata pierduta in Europa occidentala, unde controla odata 15,5% din piata, fiind intrecut doar de gigantul Volkswagen AG.