Vanzarile totale ale grupului Renault din primele doua luni au scazut cu 2,8%, ajungand la 360.123 unitati, de la 370.553 unitati comercializate anul trecut.
Din cele trei marci comercializate de grup, Renault, Dacia si Renault Samsung Motors, doar Samsung a inregistrat o crestere a vanzarilor in aceasta perioada.
Samsung a inregistrat o crestere a vanzarilor de 3,4%, ajungand de la 17.968 unitati vandute, in ianuarie si februarie 2006, la 18.585 unitati anul acesta.
Marca Renault a inregistrat o scadere de 2,4%, ajungand la 316.506 autovehicule vandute in primele doua luni din 2007, de la 324.175 vehicule comercializate cu un an in urma.
Marca Renault a inregistrat o crestere puternica a vanzarilor in Maroc, Rusia si Romania, astfel in luna februarie vanzarile marcii in Maroc au crescut cu 40,8%, in Romania cu 57,9% si in Rusia cu peste 80%.
Vanzarile grupului Renault din februarie au scazut cu 4% fata de aceeasi perioada a lui 2006, ajungand la 171.064 unitati.
Totusi, pe segmentul LCV, Renault ramane in fruntea pietei europene cu o cota de piata de 17,2% si vanzari cu 5,6% mai mari in februarie.
In afara Europei, vanzarile totale ale grupului au crescut cu 8,2% in februarie, si 11% in ianuarie si februarie. Vanzarile din primele doua luni, in afara Europei, au fost de 111.657 unitati fata de 100.363 in aceeasi perioada a anului trecut. Din acestea, in februarie 2007 au fost vandute 53.388 unitati, in timp ce, in 2006, luna februarie a adus grupului vanzari de 49.358 unitati in afara Europei.
La sfarsitul lui februarie, Renault avea o cota de piata de 36,99% in Romania, cu 13.722 unitati vandute.
Piata cu cele mai mari vanzari ale grupului ramane Franta cu 103.681 unitati vandute in februarie.