Acest rezultat a scazut vanzarile din primul trimestru ale diviziei premium a Chrysler pana la 286.000 unitati, mai putin cu 2,8% fata de aceeasi perioada a anului trecut, relateaza presa internationala.
Marca Mercedes-Benz a vandut 122.900 de automobile in martie, cu 2% mai putin fata de vanzarile din martie 2006, in timp ce vanzarile Smart s-au prabusit cu peste 68%, pana la 4.100 de masini.
Cererea pentru modelul Smart ForTwo a scazut accentuat, inaintea lansarii, de la sfarsitul lunii trecute, a noii versiuni a acestei masini.
„Vanzarile globale ale Smart au fost in concordanta cu asteptarile”, au spus reprezentantii Mercedes, care au subliniat ca au primit deja 50.000 de comenzi pentru noua versiune SmartForTwo.
Oficialii companiei au mai anuntat ca un numar din ce in ce mai mare de vizitatori au ajuns in showroomurile de pe piata interna pentru a analiza mai atent noua generatie de talie medie a Mercedes.
„Noul C-Class a pornit excelent la sfarsitul lunii martie. Pentru prezentarea modelului C-Class in data de 31 martie 2007, retailerii germani au inregistrat cel mai mare numar de vizitatori, cu un total de 470.000 de clienti in showroomurile lor”, au precizat oficialii companiei.
Mercedes a mai anuntat ca a primit deja comenzi pentru 80.000 de masini sedan din noua generatie C-Class pana in momentul lansarii pe piata.
Divizia Mercedes include marcile Mercedes-Benz, Smart si Maybach.