Vanzarile pe plan global pentru brandul Renault au scazut cu 4,7%, cele ale brandului Dacia au crescut cu 9,6% iar cele ale Renault Samsung Motors au scazut cu 4,5%.
Vanzarile grupului in Europa au scazut cu 9,7%, pana la 141.000 unitati, cota de piata fiind de 9,5%. Renault a confirmat cresterea substantiala pe piata ruseasca, vanzarile inregistrand o crestere de 77,7%, in mare parte datorata cererii pentru modelul Logan. Vanzarile Dacia au inregistrat o crestere anuala de 60% in Europa, datorita succesului modelului Logan.
In afara Europei, vanzarile Renault au continuat sa creasca in luna aprilie cu 7,3%. Pe pietele celor doua continente americane, vanzarile Renault au crescut cu 24,7%.
Ofensiva noilor produse, anuntata in luna aprilie, incepe in mai odata cu lansarea in Argentina a modelului Logan si Grand Scenic II, urmand apoi lansarea modelului Megane II Coupe-Cabriolet in iunie.