In aceasta perioada, piata auto europeana a avansat cu doar 0,6%, conform ACEA.
Hyundai avea o cota de piata de 2,6% in Europa la finele primul semestru din acest an, potrivit reprezentantilor companiei.
Modelele i30 hatchback si wagon, produse in Europa, au inregistrat cresteri ale vanzarilor cu 41% fata de S1 2009, depasind impreuna cifra de 60.000 de unitati. Modelul i20 proiectat in Europa a atins o crestere de 40% fata de aceeasi perioada a anului 2009, in timp ce modelul i10 a inregistrat o evolutie de 3%.
Totodata, ix35, SUV-ul Hyundai din segmentul C, a avut peste 60.000 de comenzi in patru luni de la momentul la care a devenit disponibil pe piata europeana, in luna martie.
„Lansarea modelului ix35 in primul trimestru ne-a ajutat sa compensam scaderea cererii care a afectat alti producatori auto si ne aflam acum intr-o pozitie oportuna pentru atingerea obiectivului pentru anul in curs, si anume dobandirea cotei de piata de 2,75%”, a declarat Allan Rushforth, vicepresedinte al Hyundai Motor Europe.
Acesta mentionat ca urmatoarele luni vor fi foarte aglomerate cu lansari de produse noi.
„Vom aduce 10 modele si versiuni noi pe piata europeana, unele in segmente complet noi marcii noastre”, a precizat Allan Rushforth.
Hyundai Auto Romania, parte a Grupului Tiriac, este reprezentantul marcii Hyundai in Romania din anul 1994 si aduce pe piata nationala 12 modele Hyundai, atat din gama autoturismelor, cat si din cea a autovehiculelor comerciale usoare.
Fondata in 1967, Hyundai Motor Co. s-a transformat in Hyundai-Kia Automotive Group, care este cotat drept al cincilea producator auto la nivel mondial incepand din anul 2007.