Anul trecut, vanzarile Logan au totalizat 5.131 de autovehicule in noiembrie si 48.726 in primele 11 luni, potrivit unui comunicat al Comisiei Constructorilor Auto, din cadrul Asociatiei Companiilor Europene in Federatia Rusa, citat de Mediafax.
Logan s-a mentinut, astfel, pe pozitia a sasea in randul celor mai bine vandute marci auto din Rusia.
Modelul low-cost este singurul reprezentant al grupului Renault in topul primelor 25 de marci, dupa vanzari, din Rusia.
Primele cinci pozitii pe piata ruseasca sunt ocupate de modelele 2105/2107, Priora, Kalina, Samara, toate ale constructorului local Lada, si Ford Focus, atat in noiembrie cat si la 11 luni.
Renault detine o uzina in apropiere de Moscova, unde produce modelele Logan si Sandero. In 2010, capacitatea fabricii a fost dublata la 160.000 de masini anual.
Vanzarile sub brandul Renault, inclusiv autovehicule comerciale usoare, au crescut cu 58% in noiembrie, la 9.900 de masini, iar la noua luni avansul a fost de 29%, la 85.058 unitati. Renault s-a plasat, astfel, pe pozitia a treia la luna si pe locul al patrulea pentru perioada ianuarie-noiembrie.
Rusia a inceput in martie un program de innoire a parcului auto prin acordarea de prime de casare in valoare de aproximativ 1.200 de euro. Programul avea termen de incheiere luna noiembrie, dar a fost extins de guvern.