Cel mai bine vandut model a fost Mazda6 (242 de unitati), urmat de Mazda3 (215 unitati).
Compania si-a mentinut tinta de vanzari pentru acest an la 1.000 de unitati, ceea ce ar insemna o crestere de 166% a numarului de autovehicule vandute dupa ce participarea la SIAB a generat o crestere puternica a cererii, aceasta depasind numarul de automobile din stocul disponibil, conform importatorului.
De exemplu, pentru Mazda2, stocul alocat pentru perioada octombrie-decembrie 2007 a fost de 75 unitati, dar acest numar va fi suplimentat, astfel ca vor fi livrate 150 de unitati pana in decembrie, restul urmand sa fie livrate pana in luna martie 2008.
Pentru Mazda CX-7, stocul alocat pentru aceeasi perioada a fost de 60 unitati, iar cererea inregistrata este de 150 de unitati, din care 110 vor putea fi livrate pana la sfarsitul anului acesta.
Pentru Mazda3 numarul de comenzi este de 110 unitati.
Pentru a veni in intampinarea cererii, Mazda Central and South East Europe (MCSEE) – importatorul Mazda pentru Romania – a modificat planurile de vanzari. In consecinta, vanzarile pentru noua Mazda6 vor incepe din decembrie, Romania fiind una din putinele piete din Europa unde noul model se va lansa anul acesta.
Mazda ar putea comercializa 1.600 de masini anul viitor pe piata romaneasca, in crestere cu 60% fata de tinta pentru anul acesta, potrivit declaratiilor facute la SIAB de catre directorului Mazda Romania, Cristian Florin Rigu. El mai spunea atunci ca masinile producatorului japonez vor fi comercializate printr-o retea de dealeri care va numara 16 showroom-uri in primavara anului viitor, carora li se vor adauga alte patru centre pana la sfarsitul anului 2008. Media investitiei necesare pentru un showroom este de circa 500.000 de euro, potrivit lui Cristian Florin Rigu.