Mazda a obtinut in luna martie 2,1% cota de piata pe segmentul autovehiculelor de import.
Cel mai vandut model al constructorului a fost Mazda2 cu 66 de unitati vandute, urmat de Mazda CX-7 cu 28 de unitati. Astfel, pe segmentul SUV, Mazda CX-7 a obtinut o cota de piata de 6,7% fiind al doilea cel mai vandut model din clasa sa, conform companiei.
In acelasi timp Mazda Motor Europe a incheiat anul fiscal 2009 (aprilie 2009 – martie 2010) in crestere in 14 tari, raportand totodata si evolutii pozitive pentru luna martie. Printre cele mai bune rezultate au fost obtinute in Marea Britanie cu 10.200 de unitati vandute (20% crestere), Austria cu 1.300 unitati vandute (35% crestere), Spania cu 1.300 unitati (plus 35%) sau Elvetia cu 970 de unitati comercializate (in crestere cu 40%).
Vanzarile de autoturisme noi din Romania au insumat 16.628 de unitati in primele trei luni ale anului, cu 44% mai putin decat in aceeasi perioada a anului trecut, potrivit datelor Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile (APIA).
In luna marite, s-au comercializat 9.374 de unitati pe piata locala, volum aproape triplu comparativ cu luna februarie.