Romania se afla, din punct de vedere al dinamicii vanzarilor companiei, pe primul loc in Europa Centrala si de Sud-Est (CSSE).
In luna iunie, Mazda a comercializat in Romania 242 de vehicule, in crestere cu 272% fata de aceeasi luna a anului anterior.
In topul vanzarilor la nivelul Europei Centrale si de Sud-Est, Romania este urmata de Slovacia cu o crestere de 125%, la 797 unitati, si de Serbia (inclusiv Muntenegru) cu o crestere de 112%, la 512 unitati.
La nivelul regiunii, rezultatele din prima jumatate a acestui an totalizeaza un volum de vanzari de 17.301 unitati, mai mult cu 26,7% fata de aceeasi perioada din 2007.
Per ansamblu, Austria inregistreaza cel mai mare volum de vanzari dintre pietele Mazda CSEE, cu 7.949 vehicule comercializate in primul semestru din 2008. Austria este urmata de Ungaria (cu 1.815 unitati si o crestere de 39%), de Cehia (cu 1.773 unitati si o crestere de 81%), de Croatia (cu 1.606 unitati si o crestere de 19%) si de Slovenia (cu 879 unitati si o crestere de 45%).
Modelul care a contribuit in mod esential la succesul companiei a fost Mazda2, cu 5.470 de unitati vandute in CSEE in perioada amintita anterior (o crestere de 167% fata de primele sase luni din 2007). In clasamentul modelelor, urmeazaza Mazda3, cu 3.645 unitati si noua generatie Mazda6, cu 3.786 vehicule vandute in perioada ianuarie-iunie 2008.
In acest moment, numarul de comenzi inregistrate la nivelul intregii regiuni este de 7.747 de unitati.