In primul trimestru al acestui an a fost comercializat pe piata din Romania un numar de 644 autoturisme Mercedes-Benz, in crestere cu 27,48% fata de aceeasi perioada a anului trecut, cand au fost vandute 467 unitati.
Autoturismele smart si-au pastrat un ritm al vanzarilor constant in primele trei luni din 2008, comparativ cu anul trecut, in ambele perioade fiind comercializate 17 unitati, mentioneaza compania.
In luna martie 2008, au fost vandute 297 autoturisme Mercedes-Benz, cu 85 de unitati mai mult decat in aceeasi luna a anului trecut. In schimb, autoturismele smart s-au comercializat in luna martie 2008 cu o unitate mai putin decat in aceeasi luna a anului trecut, cand au fost vandute 4 autoturisme smart.
Cele mai vandute modele de autoturisme Mercedes-Benz in lunile ianuarie si februarie ale acetui an au fost Clasa C, cu 100 de unitati comercializate, Clasa S, cu 48 de unitati si Clasa ML, din care au fost vandute in aceasta perioada 46 de autoturisme. Cel mai vandut model smart, pe piata romaneasca, in lunile ianuarie si februarie 2008, a fost smart fortwo, cu 14 unitati.
Cele mai putine autoturisme Mercedes-Benz vandute in lunile ianuarie si februarie ale acetui an au fost modelele SLK – o unitate, CLK – tot o unitate si CL, cu 4 unitati comercializate. Reprezentantii companiei explica aceste rezultate prin faptul ca acestea sunt modele de nisa.
In anul 2007, Daimler AG a comercializat pe piata din Romania un numar de 2.408 autoturisme Mercedes-Benz si 60 de autoturisme smart.
Tinta de vanzari a companiei pe piata autohtona pentru anul 2008 este de 3.095 unitati, dintre care 3.000 autoturisme Mercedes-Benz si 95 de autoturisme smart.