Cel mai bine vandut model, la nivel international, a fost Cerato, comercializat in 192.149 unitati , urmat de Rio (153.963 exemplare), SUV-ul Sportage (149.293 unitati), C’eed (148.846 masini) si Picanto, cu 91.262 exemplare vandute.
Performanta Kia s-a datorat in principal tarilor emergente, precum China si Coreea, unde cresterea vanzarilor cu 34,2% respectiv 30,5%, au atenuat rezultatele negative din America de Nord si Europa.
In Romania, vanzarile companiei au crescut, in 2008, cu 37,9%. Vanzarile Kia s-au prabusit insa in decembrie cu 46,4%, din cauza scaderii dramatice a cererii.
Anul trecut, vanzarile de autoturisme Kia au reprezentat 63% din totalul de vehicule Kia comercializate, ceea ce inseamna o crestere cu 11,7% fata de anul 2007.
„In ciuda instabilitatii conditiilor economice, suntem bine pozitionati fata de ceilalti producatori, astfel incat vom continua sa castigam cota de piata prin satisfacerea cererii de autovehicule economice si compacte”, a declarat, intr-un comunicat, Hyoung-Keun Lee, COO al International Business Division din cadrul Kia.
Kia a anuntat, pentru acest an, lansarea unor produse noi, cum sunt crossoverul urban Kia Soul si noua generatie de Cerato.