Cresterea vanzarilor Nissan pe piata europeana s-a datorat in special noilor produse din gama, modelul Qashqai fiind cel mai bine vandut, cu 15.286 unitati comercializate in luna februarie si un total de 148.534 unitati vandute in primul an de la lansare.
Modelul Qashqai a inregistrat un succes de vanzari inclusiv pe piata romaneasca, insumand un sfert din vanzarile totale ale Nissan Romania.
Vanzarile pe piata europeana a modelelor Micra si Note au crescut, de asemenea, semnificativ comparativ cu anul trecut, inregistrand 7.287 si respectiv 7.702 unitati vandute in luna februarie. Noul X-Trail a fost vandut in 4.658 de exemplare. Pe de alta parte, in Spania si Portugalia cel mai vandut model a fost Tiida (4.732 de unitati).
Target pe piata rusa
Cele mai mari vanzari ale Nissan s-au inregistrat pe piata ruseasca de automobile, care a atras 13.469 de unitati, ceea ce reprezinta o crestere de 128% fata de perioada similara din 2007. Vanzarile in Italia si Franta au crescut fata de februarie 2007 la 5.800 si respectiv 4.778 unitati vandute in februarie 2008.
Anul trecut, Nissan a vandut 570.513 de autovehicule in 40 de tari din Europa de Est si de Vest si Rusia. In 2007, compania a produs un total de 576.632 vehicule in uzinele din Spania si Marea Britanie. Renault detine o participatie de 44% din compania japoneza Nissan, iar alianta lor este cel de-al treilea grup producator de automobile din lume, dupa General Motors si Toyota Motor.