Grupul a anuntat o crestere „spectaculoasa” a vanzarilor, in special in Rusia, de aproximativ 30% si Mercosur (Brazilia, Argentina, Uruguay si Paraguay), in timp ce cota de piata ramane constanta pe piata auto europeana, aflata in scadere.
UPierre-Yves Quemener, analist din cadrul Landesbanki Kepler, a spus ca performantele diviziei de automobile sunt mai bune decat se astepta.
Noul C5 si 308 SW, vedetele din 2008
Peugeot Citroen desfasoara un program de recuperare a profitului pana in 2010, program lansat anul trecut de Christian Streiff, directorul executiv al grupului.
Cel de-al doilea grup auto din Europa urmareste sa lanseze noile modele si sa majoreze vanzarile in pietele emergente.
Peugeot Citroen a anuntat ca va lansa un numar semnificativ de modele noi in cel de-al doilea trimestru, ceea ce va sustine cresterea vanzarilor.
Printre noile produse se afla modelul break 308 SW si noul Citroen C5 in sectorul superior foarte competitiv al gamei de mijloc, si de asemenea, vehicule comerciale usoare, precum Citroen Berlingo si Peugeot Partner, modelul Citroen C3 in blocul Mercosur din America de Sud si Citroen C-Elysee in China.
Peugeot Citroen a spus ca vanzarile micului autoturism de familie Peugeot 308 sunt in linie cu estimarile si ca vor atinge tinta de 350.000 vehicule stabilita pentru 2008 din al doilea trimestru.
Luni, grupul concurent Renault a afisat o crestere de 4,2% a vanzarilor din primul trimestru, sub estimarile analistilor.