Compania a incheiat luna noiembrie cu peste 40.200 autovehicule vandute, fata de aproximativ 32.700 de unitati la sfarsitul lui decembrie 2005.
Skoda ramane cea mai bine-vanduta marca a grupului, cu aproape 18.500 de unitati vandute in acest an, fata de 14.584 in 2005. In procente, vanzarile Skoda au crescut cu 26%.
Volkswagen este a doua marca, din punct de vedere a vanzarilor, cu aproape 13.500 de unitati vandute, cu 16% mai mult decat in 2005. Vanzarile marcii spaniole Seat au avansat cu 19%, la 3.571 de unitati, in timp ce Audi a vandut 1.774 de exemplare, cu 34% mai mult decat in 2005.
Pe segmentul de vehicule utilitare, vanzarile Volkswagen Autovehicule Comerciale au inregistrat un avans de 35%, pana la 2.830 de unitati.
„In 1998- primul an de activitate comerciala in Romania- am vandut 2.2.17 automobile. Astazi am depasit 40.000 de automobile vandute in decurs de 11 luni, in conditiile in care in decembrie 2005 sarbatoream 100.000 de masini vandute in opt ani”, a declarat Franz Fruhwirth, cel care a pus bazele afacerii Porsche Romania.
Fruhwirth se va retrage de la conducerea Porsche intr-un moment de expansiune. Echipa care va ramane la carma Porsche, formata din Brent Valmar, Gunter Seifert si Dana Cortina au demarat recent constructia unor show-room-uri Bentley si Lamborghini.
Porsche Romania are in prezent 84 de parteneri in tara, fiecare investind in medie cate 1,5 milioane de euro in dezvoltarea afacerii de retail cu masini.