Potrivit reprezentantilor Flaro veniturile companiei pe acest segment s-au situat, in 2006, in jurul a 1,5 mil. euro.
„Ne aflam intr-un an al generatiilor noi de produse, fapt ce explica scaderea veniturilor”, a explicat Ani Capatina, administrator unic al Flaro. „Am renuntat la anumite componente, aflate in curba descendenta pe piata auto. Vorbim de subansamble ce intra in componenta unor piese de schimb de generatie mai veche”, a adaugat Capatina.
Pe de alta parte, Flaro si-a marit cu 10% productia de subansamble, ajungand la 400.000 de unitati.
Flaro produce subansamble destinate sistemului electric si pentru cutii de viteze automate pentru automobile.
„Avem ca obiectiv pentru sfarsitul lui 2007 – inceputul lui 2008 certificarea TS 16949, specifica furnizorilor directi pentru industria auto”, a declarat Ani Capatina.
Flaro este certificat de 5 ani ca subfurnizor de componente pentru industria auto.
Compania a investit si in industria electrotehnica, domeniu in care Flaro prognozeaza in acest an venituri de peste 2,5 milioane euro.
„Vom investi peste 600.000 euro in achizitionarea de echipamente tehnologice noi, care vor mari simtitor capacitatea de productie in ceea ce priveste injectia de mase plastice si prelucrari mecanice”, precizeaza Ani Capatina.
Pentru 2007, Flaro isi propune, de asemenea, sa isi extinda portofoliul de clienti ce activeaza atat pe piata industriei auto, cat si electrotehnica, printre acestia numarandu-se Emerson si compania franceza FCI.
Flaro activeaza pe piata romaneasca din 1922, din 2005 fiind preluat de grupul RTC.