Veniturile din cadrul diviziei de automobile au crescut cu 4,2%, la 9,69 miliarde de euro, pe fondul cresterii vanzarilor cu 6,5%.
Pe piata europeana, vanzarile marcii Dacia au avansat in primele trei luni cu 71,2%, in timp ce comercializarea celorlalte automobile produse de grup s-a redus cu 0,2%, ca urmare a lansarii unor modele noi, precum Clio Estate, Grand Modus si New Kangoo.
Renault a vandut, in primul trimestru al acestui an, comparativ cu perisoada similara din 2007, cu 10,5% mai mult in zona Americilor, cu 20,5% in Euromed si cu 41,7% in regiunea Asia-Africa. Cresterea sustinuta din regiunea Euromed a fost alimentata de dezvoltarea pietelor din Rusia, Maroc, Algeria si Turcia.
Cresteri importante de vanzari au fost semnalate si pe piata rusa, unde comercializarea automobilelor Renault a crescut cu 35,8%.
Renault a anuntat, pe de alta parte, ca veniturile diviziei financiare a grupului, RCI Banque, s-au marit in primul trimestru cu 3,9%, la 506 milioane de euro.