Al patrulea producator de automobile din lume a precizat ca nivelul castigurilor inregistrate de brandul Volkswagen a crescut cu 435 milioane de euro pentru a atinge 386 milioane euro (527 milioane dolari), in conditiile in care, in aceeasi perioada a anului trecut, s-au inregistrat pierderi operationale de 49 milioane euro, relateaza Newsin..
Brandul ceh Skoda a inregistrat o majorare a castigurilor operationale cu 29 milioane euro, pana la 172 milioane euro, in timp ce marca spaniola SEAT, care trece printr-o perioada mai putin fasta, a afisat o pierdere operationala de numai 11 milioane euro, fata de anul trecut, cand pierderile au atins valoarea de 32 milioane euro.
Marca sa de automobile de lux, Audi, din care face parte si brandul Lamborghini, a inregistrat o crestere a profitului operational cu 56 milioane de euro, pana la 401 milioane euro in primul trimestru din 2007.
Pana la sfarsitul lui 2008, se asteapta ca vanzarile anuale ale Audi sa depaseasca nivelul de un milion de unitati.
Divizia de automobile de lux a grupului Volkswagen, Audi, va investi aproximativ 8,4 miliarde euro (11,1 miliarde dolari) incepand din 2006 pana in 2011, pentru a dezvolta noi modele, potrivit unui plan de dublare a produselor pana la 40 de modele, anuntat la sfarsitul anului trecut.