Vanzarile Volkswagen la nivel international au crescut cu 8,8%, la 1,25 milioane de unitati in primele 4 luni din 2008, comparativ cu aceeasi perioada a anului 2007.
Cele mai puternice piete ale Volkswagen in primele 4 luni ale acestui an au fost China, cu 305.100 unitati comercializate, ale acestui brand (in crestere cu 21,4%), Germania cu 172.000 unitati livrate (+12,8%) si Brazilia, unde au fost vandute 168.400 de automobile in primele patru luni din acest an (+22,4%).
„Modelul Passat CC, pentru care se pot face inca de pe acum comenzi isi va face aparitia pe piata la inceputul lunii iunie, iar noul model Scirocco va intra pe piata la sfarsitul lunii august. Lansarea se va face mai intai in Germania si apoi vor urma alte piete”, a declarat Detlef Wittig, vicepresedintele executiv pentru vanzari si marketing al grupului Volkswagen.
Europa a ramas continentul cu cele mai bune vanzari ale brand-ului Volkswagen, aici fiind comercializate 541.700 de unitati in perioada ianuarie-aprilie 2008, in crestere cu 4,2% fata de perioada similara a anului trecut.
Volkswagen a comercializat in perioada ianuarie-februarie din acest an un numar de 488.700 de unitati in Europa de Vest, cu 2,6% mai mult fata de perioada similara a anului trecut, in timp ce pe pietele din centrul si estul Europei a vandut 53.000 de automobile, insa a inregistrat o crestere procentuala de 22,8%.