Foarte multa lume ma intreaba ce trebuie sa faca inainte de a veni la un interviu. Inainte de a te prezenta la un interviu, trebuie sa urmezi cativa pasi simpli, dar foarte importanti:
1. Asigura-te ca nu ai agenda ocupata si ca vei fi disponibil la ora programata la interviu.
2. Afla cat mai multe informatii despre compania la care urmeaza sa mergi la interviu, ce atributii se cer pentru postul la care ai aplicat.
3. Intotdeauna sa fii pregatit(a) cu cel putin 3 puncte forte si 3 puncte slabe ale tale, deoarece cu siguranta vei fi intrebat(a).
4. Sa ai la tine o copie a CV-ului si a scrisorii de intentie.
5. Ai grija sa ai o tinuta cat mai profesionala.
6. Fii punctual(a). Sa te prezinti la interviu cu 3 minute inainte, nici mai repede nici mai tarziu.
7. In cazul in care nu te poti prezenta la interviu, anunta angajatorul si spune-i motivul pentru care nu te poti prezenta, urmand sa reprogramati la o data convenabila pentru amandoi.
8. Sa ai la tine o agenda si un pix, sa iti poti lua notite in timpul interviului.
9. Sa fii pregatit(a) sa poti sa le prezinti angajatorilor ideile tale privind dezvoltarea departamentului in care vei lucra, precum si ce imbunatatiri ai aduce.
10. Fii degajat(a), fara emotii, in fond, cel mai rau lucru care ti se poate intampla este sa nu obtii acel loc de munca.
Cel mai important aspect dintre toate este onestitatea, lipsa emotiilor, sa fii in stare sa vorbesti degajat in timpul interviului si sa fii stapan pe tine.
Pana data viitoare va doresc lectura placuta si succes in cariera.
Alina Blaga
Marketing Manager
Public Euroconsulting – Agentie de resurse umane si consultanta in marketing.