Am spus de foarte multe ori ca o afacere online nu va avea neaparat succes pentru ca implica resurse putine sau viteza de comunicare este mai mare. Este totusi o afacere si nu va putea creste decat daca exista un plan de afaceri, o strategie de dezvoltare si o vointa clara de a aloca suficiente resurse unei viziuni. Talentul si instinctul conteaza foarte mult pentru ca dau o directie; canalizarea, verificarea si consolidarea acestei directii depinde insa foarte mult de accesul la informatii de calitate.
Va astept in fiecare saptamana sa discutam despre cate o asemenea sursa de informatii pentru strategii de business online de success.
eMarketer(TM), The first place to look – dupa o inregistrare gratuita aveti acces la articole, statistici si studii legate atat de comertul online cat si de promovarea online. Cifrele sunt foarte interesante si pentru piata din Romania – daca acum suntem cu aproximativ 10 ai in urma americanilor sau englezilor, distanta se va reduce mai mult ca sigur in 3-4 ani. O data incurajatoare este media unei tranzactii online: 130 eur/luna la inceputul lui 2007 in Romania si ~125 eur/tranzactie in Europa ( Mediascope Europe Study 2006).